30 September 2010

Михаела


Знаете ли, не харесвам черена коса, особено онези ярко червените нюанси, които обикновено носят разни странни жени на средна възраст с цел да бъдат забелязани и го постигат, но в негативен план. Докато при Михаела мога с ръка на сърце да кажа, че е нацелила цвета. Много добре й седи, отива на кожата и типажа й. Правилен избор!

Друго, което ми хареса, е, че е съобразила облеклото си с цвета на косата, което толкова малко хора правят и обикновено изглеждат доста смешно и неадекватно. Цветовата гама в облеклото е добре подбрана. Изненада ме изборът на шал и то приятно, защото изпъква и допълва, като и много приятно подчертава лицето.

6 comments:

  1. преди няколко дена видях една потресаваща за мен гледка-Младо момиче с червена коса(като на описаните лелки) и с кърваво червена рокля и ЧЕРВЕНА ЛЕНТА за коса :((
    И всичко това в университет

    ReplyDelete
  2. Хахахахаха- "в университет"!!! С неърпние очаквам началото на учебната година в Софийския!!! Тогава ще видите вие в университетЪТ какви стидИенти са влезнАли... :)

    ReplyDelete
  3. Много приятен и мек стил - маслен в цветовете, кадифен в текстурата. Мислех си, че само домове и обстановки могат да създават уют...
    Me like it :)

    ReplyDelete
  4. Мен пък нещо леко ме притеснява в това момиче. Изглежда ми някак си болнава и ми прилича точно на такава жена на средна възраст, за които споменаваш, Сузи. Тази болнавост според мен идва от неподходящата прическа и донякъде цвета, който сам по себе си е много хубав. Аз много харесвам червенокоските, но да не се отплесвам:) Обаче си мисля, че не е точно за нея (това си е мое мнение, разбира се). Според мен нещо от типа тъмно русо, ако може да се нарече така, би й отивало повече, както и на тоалета й.

    ReplyDelete
  5. Михайлов, Михаела е едно от най-хубавите момичета постани в блога. Въпроса е, че аз не мога да снимам... и се получават мнения като твоето. А момичето е прекрасно!!!

    ReplyDelete
  6. Нищо й няма на снимката ти, Сузи, момичето също е много хубаво и лъчезарно, но за прическата съм сигурен, че не е за нейното лице. Трябва да бъде по-открито.

    ReplyDelete