21 September 2010

Ралица



Казват, че черното е най-стилният цвят и съм склонна да вярвам на тази теза, защото наистина черните дрехи изглеждат някак си по-различно, по-модерно, по-стилно. Лесно можеш да изглеждаш като лимон, облечен/а отгоре до долу в жълто, или като патладжан в лилаво, но в черно винаги изглеждаш адекватно.

Все пак много черно не е на хубаво и аз винаги предпочитам да го освежа с някакъв друг цвят, както е направила и Рали. Червените тиранти тя разкри пред мен чак на третия кадър и изведнъж цялата й визия придоби нов изглед. С червено изглежда много по-стилно, в сравнение с идеята да бе избрала тиранти в черно.

Съветвам ви да следвате този пример при подбора на черен тоалет. Черното може да се използва за страхотна база, върху която да демонстрирате някой коренно различен и цветен артикул. Но нека не са повече от 2, даже 1 е най-добре. И не забравяйте- черното седи евтино съчетано с еднакво количество светли (крещящи) тонове, вижте тук: http://sofiafashioncapital.blogspot.com/2010/06/no-no-no_21.html

5 comments:

  1. nice!

    http://www.web-a-porter.co

    ReplyDelete
  2. Без да обиждам някого, на мен това съчетание не ми харесва. Дрехите "издуват" момичето. Колкото и да са класически и интересни, просто не И подхождат, поне както изглежда на тази снимка.

    ReplyDelete
  3. "Момичето" казва: прав си, не само издуват, ами и оквадратяват :)) Като си гледам правия ъгъл на раменната извивка, тЕлото ми заприличва на постамент за главата! :))) Иначе съм много готин човек...ако си сваля палтенцето :))))

    ReplyDelete
  4. "Момичето" казва: прав си, не само издуват, ами и оквадратяват :)) Като си гледам правия ъгъл на раменната извивка, тЕлото ми заприличва на постамент за главата! :))) Иначе съм много готин човек...ако си сваля палтенцето :))))

    ReplyDelete
  5. Навярно всички сме свикнали с клишето "секса продава" и го търсим във всяко проявление на човешката дейност. Правя тая овертюра, защото определено не намирам секса в облеклото, но и не го търся. Одобрявам дързостта на модела да деклрарира собствен стил - намек за нямото кино на Чарли Чаплин. В музиката съществува такова течение и се нарича Дарк Кабаре (Jill Tracy, Dresden Dolls). На мен ми харесва, предполагам, че с времето концепцията на Ралица ще се поизчисти, а и самата тя ми изглежда доста мила съдейки по снимката.

    ReplyDelete