17 September 2010

Виктория



Нежно, стилно и модерно, това облекло е страхотно решение за края на лятото. Цветните мотиви бяха и все още са (йеееее!!!) основен тренд при роклите и полите, а тук е в един от най-сладките си варианти.

Харесвам цялата комбинация, защото показва, че момичето е мислело преди да си купи и облече дрехите точно в този ансамбъл. Пак обръщам внимание на съчетаването на чантата с обувките и пак се съгласявам, че тук седи добре, въпреки че може да пробва и с чанта цвят слонова кост (примерно).

Прозрачните материи задържат също челните позиции в настоящите тенденции и това е един добър пример как да ги носим. Честно казано мен лично ме е малко страх от прозрачността, защото много лесно може да изглежда вулгарно, но това съчетание определно ми харесва и бих носила.

П.С. Пак забравих името... ииии моля момичето на снимката, ако види този пост, да ми прати името си! Да, да, зле съм, знам...

4 comments:

  1. Ох да, мацката е наистина супер и прозрачната блузка е точно на място!

    ReplyDelete
  2. Много ми харесва съчетанието. Чантата е добре.. 1 тон по-тъмна ми се струва, което на мен лично ми седи приятно.

    ReplyDelete
  3. strahoten blog i strahotna idea! pojelavam mnogo yspeh! i imeto mi e Viktoria :) follower sum v twitter!

    ReplyDelete
  4. Викторияяяяя, днес точно за теб си мислех! Хахаха, защо ли? Ми сетих се колко съм отвеяна и забравям имената на хората... и се излагам зверски, но май вече ми свикват :)
    Много благодаря за коментара :):):)

    ReplyDelete