29 September 2010

Златина


Златина е от онзи тип жени, които не могат да останат незабелязани главно заради северняшкото си излъчване и стил. Много ми напомя на датските жени, които притежават натурална красота и уникален скандинавски стил. Скандинавскте жени са адски стилни, дори и по дънки и тениска!

Допада ми как облеклото й седи на отделни нива, все едно е разграфено- черното късо яке, сивата част на роклята, после пак черно, следвано от голотата на краката. Коженото яке е перфектно, идеално се вписва в тренда на високата талия и подчертава тази на роклята. Цветовата гама също съответства на тенденциите и освен това е много подходяща за Златина, защото подчертава красотата й.

7 comments:

  1. Мрачното време и иглолистната растителност само подчертават нордическата хубост и това, което Сузи е уловила. Аз лично не си представям палми и кактуси в тази сцена от "Пръстена на Нибелунгите" :)

    ReplyDelete
  2. нещо не ми допада комбинацията клин/обувки. по-добре би седяло плътен черен чорапогащник или чорапи над коляното. не мислиш ли, Сузе?

    ReplyDelete
  3. В този случай ми допада доста. Описала съм и защо ("Допада ми как облеклото й седи на отделни нива, все едно е разграфено- черното късо яке, сивата част на роклята, после пак черно, следвано от голотата на краката.")

    Твоето предложение е също добро, Златина може да пробва и така :)

    ReplyDelete
  4. Ако имах среща с това момиче, дълго бих се ровил из гардероба докато се убедя, че ще изглеждам добре до нея :)

    ReplyDelete
  5. И на мен ми допада съчетанието от клин и обувки в този случай. Само не мога да видя има ли и чорапи/чорапогащник под клина?

    ReplyDelete