28 September 2010

Борис


Силът на Борис може да се определи като денди с кежуал привкус. Определено не е нещо, което ме свикнали да виждаме по родните ни улици и това прави Борис уникален. Стилът му е присъщ на млад интелектуалец, който, освен отдадеността към професията, разкрива и забавната му страна, изразена чрез раираните панталони.

Цветовта комбинация е адеквата и подходяща. На Борис явно му седят добре тези базови и убити цвтове и умело ги комбинира. И като казах "убити цветове"- цялата визия е винтидж благодарене на цветовата гама и кройките.

А сега да обърна внимание и на сакото, което вече определих като основен тренд в дамския и мъжкия гардероб. Ето как едно сако може да не изглежда и седи като строг елемент от официално облекло, а да бъде верен другар на младия модерен мъж, вписвайки се идеално във всекидневното облекло и придавайки нужната нотка стил.

П.С. Бирата е важен акцент (стилов и цветови) :)

13 comments:

  1. Харесвам стила на Борис - непринудено елегантен. Все пак си мисля, че би могъл да добави още един акцент, който ще направи целия тоалет завършен. Това е компактна мъжка чанта, може да се премята и през рамото (с една презрамка - някои я наричат гейка, но аз не мисля така), която трябва да може да събира поне три бройки от другия акцент - бирата имам предвид :) Все пак не трябва да сме само стилни, но и практични.

    ReplyDelete
  2. Хахахахаха, аз пък харесвам този коментар! Много си прав/а, че липсва чантата,точно каквато я описа! :)

    ReplyDelete
  3. хахаха... първото нещо, което си пимислих като видях снимката е... "Ех, ако имаше и една готина мъжка чантичка(със същото описание ;) )"... :)))

    ReplyDelete
  4. Искам да се поправя, тъй като обектът на моя коментар се засяга от думата "гейка". Той не е такъв, подчертавам, той не е такъв! Затова бих желал да заменя думата "гейка" с по-унисекс наименование - "диагоналка". Благодаря на Сузи предварително, че ще качи тази моя корекция. Надявам се :)

    ReplyDelete
  5. Михайлов, ето. Доволен? Да, ама аз не съм... Само с "гейка" или "диагоналка" няма да ми се разминеш. Я се обоснови! :)

    ReplyDelete
  6. Сузе, в унисон с дискусията бих искал да кажа, че по мое мнение ще ми стои наистина чудесно един жартиер на левия крак, а вътре затъкнато малко дамско пищовче с два куршума, хромирано и с малка седефена дръжчица хахахах :) Това носи дъх на старо вино и умерена хомосексуалност. Г-н Михайлов да ми беше препоръчал една от онея каски като на строителните работници с две поставки за кенчета с бира и хирургични маркучета вместо сламка :)

    ReplyDelete
  7. Какво да ти кажа, Сузи, “диагоналката” е един омърсен атрибут в България, жертва на криворазбрания “фйешън”, идващ със Западните влияния (под Запад имам предвид Люлин, квартал Фондови жилища или Левски Г). Всъщност това е едно практично средство за пренасяне на вещи и мисля, че е по-добре да носиш такава чантичка, отколкото джобовете на панталоните ти да са издути от всевъзможни предмети като телефони, портфейли и така нататък. А не дай Боже портфейлът ти да е дебел  Аз лично за да избегна всякакви коментари и заклеймяване от хората, които държат на стила (аз държа също, защото съм от центъра на София), нося чантичка за фотоапарат. Така хем съм по-различен от другите, хем не се набивам в “модните” очи и минавам просто за фотографче или турист. Същевременно и джобовете не са ми издути. Надявам се да бях достатъчно изчерпателен.

    ReplyDelete
  8. Абе незнам колко си изчерпателен и какво толкова за и против мъжките чанти имате (те между другото са доста популярни напоследък и не само са практични и удобни, а са и един добър аксесоар), това което не разбрах е защо като живееш в центъра се мислиш за нещо повече в каквото и да е отношение от другите хора и защо според теб тези, които живеят на запад (за твое сведение Левски Г изобщо не е на запад, но ти това сигурно няма как да го знаеш..) омърсяват модата, тенденциите и пр. аз лично познавам доста хора от центъра с "криворазбран фйешън". Не искам да ми отговаряш, защото не ми се иска да използваме блогът на Сузи за такъв тип дискусии... Според мен Борис и без чантичка е добре, а и не е в стила му определено:)

    ReplyDelete
  9. Михайлов, напълно те подкрепям за издутите джобове. Въпросът е, че българските мъже са много консервативни и страхотни мачовци. Как така ще сложи той чанта? Все едно да си сложи червило!!!

    Но затова пък веднага лапнаха тренда на розовото... Леле колко ме дразнеше тази безумица! От къде на къде розово? Та това е най-женственият цвят, най-НЕмъжественият, най-гейският!

    Парадоксите не спират до тук, но отдавам всичко на безмерната липса на вкус при БГ-мъжете. Борис пък си е много готин и браво за стила!!!

    ReplyDelete
  10. Първо до Анонимния: Аз съм от източния блок, т.е. родена и израстнала в Младост 1, но по стечение на обстоятелствата съм живяла и в Люлин 10 (много ми беше гадно). Сега пък съм НА ЦентарА :) Подкрепям те и съм съгласна, че няма смисъл от такъв спор- кой от къде е.

    Второ до Ботокс: Борисееее, искам те така следващия път, както си се описал- с маркучите и пистолета в жартиера! :) Тогава вече какви комантари ще паднат...

    П.С. Какво ще кажете за мъжката колекция на John Galliano за есен-зима 2010-2011? Мъже с воланчета и коресети??? А вие тука ми се палите за една чанта....

    ReplyDelete
  11. Сузе... няма да ми понесе славата. Това е тежко бреме за крехките ми (под подплънките) плещи. Официалното становище на пресцентъра ми е, че е немислимо да ти се представя по жартиер и това противоречи на всеки здрав разум, но пък и той не е точно моя привилегия ;) С други думи ти казах ДА, ама така че никой да не разбере. Тая уклончивост ще ме предпази от нежелани бракове след всичката слава хахахха :) Шегата настрана, да не превръщаме хубавия блоГ в блоК... 20 в Ямбол. Както коментирах и в Майспейс - благодаря ти за хубавите думи и ако мога да ти бъда полезен с нещо по работата в блога съм насреща. Радвам се да видя мечтата ти от преди години-реализирана. Това говори за самоопределеност и последователност.
    Бъди здрава и до нови срещи !
    Борис

    ReplyDelete
  12. Стилово - добре.
    Цветово - не.
    Пет нюанса на кафяво на едно място. Няма да казвам каква ми в първата асоциация...

    ReplyDelete
  13. Eh,Bore,aha da vlezesh v modnite sredi,i ti pak s birata v ruka...:))sledvashtiq put da si nosish huligankata,da e po-apokrifno;))

    Ellie-Bellie

    ReplyDelete