08 January 2011

Pictures by fans: Васил


Васил ми бе изпратил тази снимка преди известно време и се радвам, че получих разрешение да я постна. Визията е младежка и стилна, като най-голямо впечатление ми направи, разбира се, връхната дреха. Напомня парка, но е по-скоро дълго яке (ако греша, моля да бъда поправена, защото наистина се чудя как да го нарека). Напоследък е много модерно, а и комфортно и стилно.

Стилът ми изглежда "инглиш"- с тесните дънки и вдигнатата коса. Представете си го само с диоптрични очила тип "уейфайър" и Dr.Martens-и. Бих добавила и вълнени ръкавици без пръсти.

4 comments:

  1. "Hямам кеш, и мия тигани, и съм умен модел и се обличам добре, мразя моловете и бича по парапета в х&м, топмен, чийп мъндей или в най-лошия случай пуленбеър, пиша фешан блог, възмущавам се от българското модно невежество, ходя до лондон и правя шопинк, изтрих си фейсбука, ползвам туитър, фалосвам много и имам тясно ориентиран тъмблр, хейтя, имам фълшиви профили, нямам снимки онлайн, пускам уникални линкове, парти гърл съм" Извинете ,искам да попитам дали случайно не сте и на това авторка, понеже идеално се вписва в профила ви

    ReplyDelete
  2. Хехехеее, ами не, не съм, но е доста интересно определение. От къде го взе, дай линк :)

    ReplyDelete
  3. Немога да разбера защо хората които критикуват са винаги анонимни:)

    ReplyDelete
  4. Защото са несигурни в себе си и в мнението си :)

    ReplyDelete