02 November 2010

Райета

Още един пример за подходящо носене на жилетка, но тук искам да обърна внимание повече на тенденцията на райетата, която буквално залива подиумите и уличната мода. Райетата са съчетаеми с почти всичко, като правят облеклото закачливо и интересно. На мода са хоризонталните райета, а цветовете могат да варират в широки граници.

Трендът на райетата е като контрапукнт на оувърсайз-тренда, който, в зависимост от материята и кройката на дрехата, придава по-издължени линии и точно заради това съчетаването на двете е както сложен, така и много стилен и интересен вариант. На снимката виждаме как широката жилетка всъщност е сложила граници на райетата и силуетът изглежда по-скоро издължен, отколкото разширен. Страхотна комбинация!

3 comments:

  1. На мен също много ми харесва комбинацията от дрехи, които това момиче е избрало. Семпло, но същевременно те кара да спреш погледа си точно на нея. Та в този смисъл искам да кажа, че е много важно да осъзнаваш какво ти отива и какво можеш да си позволиш да облечеш. В случая "раираното" момиче явно има добра преценка. Жена със стил :))

    ReplyDelete
  2. Ще влезна в ролята на spellcheck-а: ако не ме лъжат познанията ми по български, правилната форма е "раЙе". Набива се неприято на очи още в заглавието...
    Що се отнася до райетата на снимката, комбинацията е колкото актуална, толкова и банална. Това не означава, че е лоша, но липсва личната интерпретация/стил. Точно това съчетание може да се намери във всеки H&M and co. каталог.

    ReplyDelete
  3. У-леле, Наде, права си! Тази дума ми създава главоболия от доста време. Благодаря за забележката :)

    ReplyDelete